Daniyaprincess’s Blog

August 9, 2011

baik tidak semestinya baik

Filed under: Uncategorized — daniyaprincess @ 3:41 am

Tiada kata semanis bahasa, tiada perkataan mampu ku tuturkan walau untuk puaskan hati sendiri,aku bukan nabi yang cukup sempurna untuk bersikap memaafkan. perasaan tidak berpuas hati membuak-buak dalam diri.. sehingga mula mencambahkan benih kebencian dikit demi dikit. aku cuba berpura menjadi orang yang ‘cerdik’ dalam diam… padahal aku dibunuh dalam tawa.. bodohnya aku….
untuk mencarut dan melontarkan perkataaan membencikan rasanya itu zaman yang dah cukup lama berlalu, biarlah ia menjadi ninggalan sejarah yang hanya kana berputar seputarnya mengikut arus peredaran masa.

perasaan tidak berpuas hati kini menjadi dendam dalam hati aku, bimbang andai suatu masa nanti dia akan meletup mengeluarkan senjata yang cukup dibenci
satu yang perlu aku ingat seumur hidup, baik tidak semestinya bear-benar baik dan jahat tidak semestinya jahat,,,, untuk selamnaya

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

